• تحميل مهرجان على جثتى غناء احمد حلمى و سادات و فيفتى و ام سى امين 2013
  •  مشاهدة فيلم Extracted 2012 اونلاين مباشر
  • مشاهدة فيلم تتح 2013 اون لاين مباشر
  • مشاهده مسلسل ملكه جانسى الجزء التانى الحلقه 51
  • تحميل مهرجان " رابط حزامي " ابو عبير و مانو ودينر توزيع ابو عبير الكتيبه 2013

.حرمان الارامل....ملحمه الحب والجنس والحرمان

الأربعاء، 7 يناير 2015 التسميات:
انا شاب متزوج ...حياتي مستقره ..رومانسيه...لكن ينقصها المتعه الحسيه..فزوجتي لا تبالي بعلاقتنا وتربطها بالمناسبات ...وكأي رجل يريد ان يرى من زوجته انها تريده....ترغبه...تشعره بانه اداتها لسعاده جسديه جنبا لجنب مع السعاده العاطفيه...لكن لاسف تبقى مشاعري ورغبتي مسجونه بداخل عقلي...وكعاده الاصدقاء المتزوجين يهربون من منازلهم لانهم بالاساس مطرودين من الفراش...يعني بالعاميه...انك تحن لايام الزواج الاولى بلا اولاد...تحن لايام الشقاوه والحب المجنون ...ولاني محافظ..ففكره النزوات المحرمه لم تكن اساسا حل..وتدور الايام ..
.جارتي في السكن...مطلقه اسمها سميه...24 سنه..بلا اولاد..محدش بيزورها الا اختها ...انسانه جميله جدا بقوامها الجميل وبشرتها البيضا وعيونها الواسعه...كل كلامنا كان السلام وبس...وفي يوم لقيت صاحب العماره خارج في وقت متأخر من عندها...بصراحه بحركه صبيانيه لقيت روحي بخفي نفسي ع دوران السلم وببص...كان ضهره ليا...لكن قميص نومها والروب وشعرها البني نازل ع عينيها...اتلفتت يمين وشمال ..وباسته ...كانت الساعه 4 الفجر...دخل صاحب العماره الاسانسير .....كتمت اللي شوفته وكنت لما اقابلها ابصلها بقرف...لكن في يوم كنت مع صاحبي هيثم....
تعرف يا احمد انا بقالي شهر ع علاقه مع واحده ارمله جارتي ...بصتله جامد.
.لقيته مسك ايدي اوي..
.اوعى تبصلي كده...
انا خلاص هطفش من البيت..انا مبسمعش كلمه حلوه...ولما ببقى عاوز مراتي بتاخد منوم او تهرب مني بالعيال...مع اني مش مقصر وطلباتها مجابه...حتى ليله عيد جوازنا اخدت الهديه منها ..وبعد منامو العيال طلعت من الشاور لقيتها سابع نومه...جارتي دي حته سكره...كفايه يا اخي بتضحك في وشي...في مره قابلتها بتشتري طلبات وصممت اوصلها...وعزمتني في بيتها ع عصير...فضفضنا سوا...ولما لقيتها بتحكيلي عن جوزها بكره وانه كان بيضربها ...لقيت نفسي مسكت ايديها يا احمد...وهي في حضني...بعدتني طبعا واعتذرت ومشيت...وتعدي الايام ولقيتها جابت رقمي من البواب بحجه اني مهندس كمبيوتر اصلحلها اللاب...كلمتني فعلا واعتذرت....قابلتها بره في كافيه..اتكلمنا كتير اوي....وفي مره لقيتني بعزمها نروح سوا في رحله لشرم..نغير جو واتحججت انها لوحدها وانا عاوز اغير جو ومعانا ناس...وكنا في فندق واحد...دخلنا ديسكو وشربنا ولعبنا وضحكنا....ولقيتها جاتلي الاوضه...وسهرنا سوا ..رقصنا...لقيت روحي بقولها بحبك...وعاوزك....ضمتيها ليا....وضمتني ليها وهي بتقولي انت عيشتني يومين بعمري كله....شفايفي كانت ع شفايفها بكل حب....لقيت صوابعي بتمر ع جسمها كله...رقبتها الجميله ....لودانها الصغيرين...لصوابع ايديها...كنت بحك صوابعي ع ضوافرها....وشفايفي بترسم عقد ع رقبتها...قلعت حجابها...وشعرها نزل ع كتافها....لقيت روحي بدفن مناخيري ووشي في رقبتها ...وشعرها...انوثتها شدتني....وايدي ع وسطها...وايديها بتضمني من ضهري....لقيت روحي بدخل ايدي تحت البادي...بفتح السنتيان...وبقلعها البادي....وبين بزازها الكبار وحلماتهم الورديه كنت بشم جلدها...وباطراف صوابعي بحاول ارسم بزازها وجمالهم....وشفايفي ع رقبتها ...بحبك اوي...عاوزك يا حياتي...ايه الجسم ده...ابيعلك نص عمري وخليني بين بزازك دووول....لقيتها بتعض شفتها مع سماعها لكلمه بزاز...وبتضمني ناحيتهم اوي...وهما ملكك...اعمل اللي عاوزه..بتوعك...لقيتني بحضنهم بايدي...بدعكهم فبعض ..بشدهم لصدري...ولقيتني زي المحروم العطشان بمص حلماتهم وبمصهم اووووي...لدرجه ان بز منهم كله كان بين سناني...وايديا التانيه بتسحب بنطلونها لتحت...ولقيتها بتساعدني وبتاخد ايدي لحمام سباحه من البلل ...لاطرى كس ممكن تلمسه..وتعوم فيه بخيالك وصوابعك...وتطمع فيه...طمع خلاني انزل لشفايف كسها اضمهم بشفايفي...واهجم ع بظرها والحسه..لقيتها بتتلوى بين ايديا...عكس مراتي اللي بتغمض عينيها وتسكت....لقيتها بتحسس ع شعري...وبتقربني منه....كنت ببوسه ومستطعمه اوي....ولقيتها بتتاوه جامد...لغايه محسيت بسايل لذيذ خفيف كده جه ع وشي....اتجنتت اكتر وانبسطت انها مستمتعه....روحت لشفايفها وبوستها واتعمدت امسح بالسايل ده ع وشها...لقيتها بتغمزلي وبتلحسه بلسانها...وبتقولي بحبك....ومسكتني من زبي...ونزلت ع ركبتينها ....وهرته مص...مع اني مبتستمتعش بيه لاني مش واخد ع كده...رفعتها ليا تاني...وبوستها بعمق...لقيتها بلعابها بتفرك زبري جامد ...وضربتني عليه وجريت للسرير وبتقولي عاوزاه في كلمه ....قربت منها وقعدت احركه وسط بيبان كسها..قولتلها عمو عاوز يدخل ممكن؟؟قالتلي يجيب ابن خالته لسانك الاول ...نزلت ع كسها بوس ومص من جديد..لغايه مصوتت جامد وقالتلي لا مش قادره كده بيوجع...اندهلي عمو بقى...دخلته جواها بهدوء...كنت حاسس انها ليله دخلتي من جديد..وانها عذرا...وكسها بيضمني ناحيتها وبيضغط ع عروق زبري...فقدت الاحساس بالزمن من حوليا...وانا بنزل ع بزازها بوس...وع بطنها مص...مصيت صرتها اوي....ودخلته من جديد......وفضلت اسرع...وهي بتصوت...بغنج...ومحن...بحب يمكن...وعشام مبقاش اناني رفعتها هي فوقي...وسبيتها تاخد حقها....كانت بتنزل ع زبري جامد...وتوطي راسها عشان امص شفايفها...كانت اياااااام....كل يوم ...فكل مكان من الاوضه..فالحمام تحت الشاور...زانقها للحيط وداخل جواه اوي...بالليل ع الساعه 3 وانا وهي رميين علينا شمسيه ومن غير هدوم وكنت مظبط حارس الشط برشوه صغيره...عشت كل المغامرات اللي حلمت بيها...وحاليا عاوزها ....
سكت هيثم....لكن نار خيالي مهدتش...مشيت شويه فالشارع....سرحان...مش عارف....هيثم خاين؟....ولا هو اللي اتخان لما مراته سابته لشهوته تسجنه وتقتله...ولما طفت رجولته ورمتها وكسرت كرامته...هرب من السجن...وانا كمان...عاوز اهرب...وبلا مقدمات داستني عربيه مسرعه...ولقيت نفسي بطير ع الرصيف...وصوت صرخه لواحده...والدنيا راحت من عينيا.....بموت؟...ههههه هروبي جه من زاويه تانيه خالص....وليلت الدنيا..طلعلها شمس مره تانيه والممرضه ماسكه الكانه بتركب فيها محلول..وبنت 22 سنه او اصغر واقفه قدامي ودموع عينيها بتقتلها....اتنازلت عن المحضر...وقولت اني انا اللي رميت روحي...لاني فعلا كنت سرحان ...وهي صغيره ويمكن طالبه وبلاش ادمر املها...وصممت تطمن عليا كل يوم....ونسيت اقولكم ان مراتي كلمتني تاني يوم بتقولي انت مبيت عند اصحابك...ضحكت لغايه مصدري وجعني وقولتلها لا ابدا...انا مسافر اجيب طلبيه لابات وراجع...خرجت مع البنت في كافيه لما خرجت...نوران...اكتشفت انها مطلقه..ورجعت تكمل تعليمها...باباها رجل الاعمال باعها طبعا والقصه القديمه بتاعت نسب رجال الاعمال...باعها لانسان عاجز جنسيا...ومطلق...لا وكمان فض بكارتها بايده...ومقربلهاش...وكل يوم كان بيضربها...ووالدها يضربها ويرجعهاله...عاشت نوران ايام توهان وضياع ووجع.لانها عروسه مفرحتش..ولانها مشافتش حب يخليها تتحمل وتعالجه....ولما اهله حاصروه قالهم دي زي اللي قبلها عاجزه مبتخلفش...انفجرت هي في اهله وفهمتهم اللي عمله...وهربت...حاولت تنتحر...وجاتلها ورقه طلاقها تاني يوم مع والدته وكلام كتير كده زي سامحينا يا بنتي وده مريض وازاي نعوضك...لقت نوران بتضرب والدته بالالم...تعوضوني عن ايه فرحتي وبكورتي..ولا عن سنتين تعذيب...تعوضوني عن حب ماتحبتوش...ولا....لقيتها عيطت جامد...وبتقولي نكدت عليك ومش عارفه حكيت ليك ليه.يمكن انت اول واحد يتسامح معايا في حقه والناس جايه عليا...لقيت نفسي بحكيلها ماساتي...ولقيتها بتدمع من جديد....بتقولي هو فيه كده...ليه الدنيا صنفين صنف مكتوبله يحزن وينقهر وصنف يقسو ويدمر ويشتهي ويتمنى ويطول....لقيتني بامسك ايديها واطبطب عليهم...ودمعتي انا التاني لاول مره تنزل من سنين....ايوه دمعتي..منا من لحم ودم..واحساس...ويا سلام لما تلاقي مظلوم زيك بيصرخ...قلبي بينكوي اكتر...اتقابلنا كتير...كانت بنت اتيكيت ...وجذابه جدا ...شعر اشقر وعيون خضر لكنهم دبلانين...صوت رقيق....حد بيفهمك ولما تتكلم بيبقى تايه في عيونك...ضحكتها ...فرحها..انشغالها بيا.....كنت ارجع للبيت عشان طلبات العيال او طلب مراتي نزور فلان نخرج لمكان او نحوش علشان...وبس!...هيثم عزمني مره معاه لشارم وجبت معايا نوران وكانت معاه جارته الارمله...هيام...كانو زي عصفورين...اتفسحنا ...ضحكنا ورقصنا...كانت ايام مجنونه...وفي يوم في حفله للفندق بيحيها فنان مشهور...ضرب عيني فستان سهره طويل ...لونه بيربل...بنفسج داكن...وعليه شعر اشقر فيه ورده لونها اسود...وفتحه صدر مبينه هضبتين من المرجان...ايه الشعر اللي بقوله ده...حزام اسود لاجمل وسط...وعينين نوران الواسعين والاي شيد مجنن بؤبؤ عينيها الاخضر...لقيت روحي وقفت...وبقرب انحني ليها وابوس صوابعهم...وبسحبلها كرسي وانا بقول...سوري يا فندم معرفش ان النجوم بعتالي مزه من عندهم!...ضحكت بكسوف...ولاحظت ان ايدي لسه ماسكه صوابعها....رقصنا سلو وافتكرت رقصه فرحي...وكلام مراتي بص بص الاغنيه تجنن...والاضاءه...ولما قربت منها ساعتها قالتلي عيب...وكان كل همها تشوف صاحبتها باصين عليها ازاي....رجعت بوعيي للحظه...وع كتفي ارتاحت جوهره ليها شعر اصفر...حسيت اني بحب!.....لاول مره...خاين؟؟....يمكن...ويمكن لا...خاين عشان عاوز احب...خاين لاني منفصلتش عشان اولادي...ولا اخون واحده هي خيناني بالمسءوليات وناسيه اني بشر عاوز يتحب.....في نهايه السهره كانت نوران دايخه..وصلتها الاوضه وكانت شبه نايمه...عينيا وقعت ع فتحه الفستان طالع منها اجمل رجل ...وفخد ابيض جميل...عينيا تاهت شويه...قربت منها...مشيت ايدي ع شعرها...غطيتها وجيت اخرج...سمعت صوت بره...مخرجتش عشان مسببلهاش احراج ...ولقيت دراعين صغيرين بيحضنوني من ضهري...باتلفت لقيتها قالعه فستانها...ومن تحته بكيني احممر يهبل...نزلت عيني لقيتني بشوف شفايفها بيلاعبو شفايفي....مكنتش قادر...رفعتها حوالين وسطي وانا بلحس لسانها وبمصه اوووي...ورجليا ع اردافها بتمسجهم ....وهي ماسكااني من ياقه قميصي بجنون ومقرباني لشفايفها....قعدنا ع السرير...وهي قاعده عليا ومقربه من شفايفي..وايديا بتعزف ع ضهرها اجمل لمسات الحرمان والحب...نزلت ببوقها ع صدري...بتلحسه...ولقيتها شدت زرار البنطلون باسنانها و....لقيت زبي الللي كان واقف جامد كله في بوقها....كانت حضناه بصوابع ايديها الاتنين وبتاكله بشهوه عجيبه....نسيت نفسي مع رقتها ,,وهيجانها...روحت مقربها مني وقولتلها كفايه كده سبيني انا ابسطك الاول...وبلا مقدمات لقيتها نامت فوقي معكوس بوضعيه 69 ووبوقها بيمص زبي ....وكسها الجميل بالكامل بيمشي ع شفايفي...رفعت اردافها شويه..وحضنت بدرعاتي افخادها....ولساني بيدخل جواها بكل شوق..قلبي بيدق جامد...وشفايفي بتعضعض في شفرات وشفايف كسها...وهي بتدعك زبي جامد بايديها وبتلحس راسه وفتحته...فضلنا كده شويه لغايه ملقيتني نيمتها ع بطنها وبدخله جواها...وايديا من تحتها بتمسك بزازها بحرمان...ولساني ع ودنها...بحبك يا نوران...بموت فيكي...اغنيه محمد فؤاد كانت شغاله.....اعتب عليه..ده احنا اللي بينا يا حبيبي سنين طويله...كان قلبي خايف دايب ومابيده حيله....ولا حتى ارتاح شويه....بحبك اوي...عاوزك بجنون....كنت بسمع صوت زبي وهو بيدخل جواها ...وعانتي وهي بتضرب اطياظها بجنون...كنت عاوز ادخل بجسمي كله جواها وانا ضامم ضهرها لصدري ....امانه حبيبي امانه دا لو كنت غالي عليك كفايه نشيل جوانا دا قلبي ملوش بعديك.......رفعتها ع صدري وضهرها ليا..وهي بتحرك جسمها وكسها بيعصرني عصر...ونامت تحتي ونمت فوقيها بالكامل...لفت افخادها حواليا..وانا نايم براسي بين ابزازها..وبدخل فيها اوي اوي...كان زبي عطشان لانوثتها...كنت زي المجنون وانا سامع دقات قلبها وبزازها الطريه بتضرب راسي..بحنيه وصوابعها مغروزه في ضهري....وترجع تضم راسي ع صدرها...وتمشي ابزازها ع راسي...ونا ضاممها اوي...زبي بيزلزل كسها...ولقتيني خرجته وروحت بالدبوس شاكك ايدي ومنزل دم مسحته عليا وعليها...ادي ليله دخلتك يا عروسه....وادي حبيبك قدامك....عاوزين ايه تاني من الدنيا...دخلته فيها تاني...لغايه محسيت بميه الشهوه بتغرقني ...وزبي بينطر لبنه كله جوا كسها ....وهي بتضمه عليه اوي....


.حرمان الارامل....ملحمه الحب والجنس والحرمان

قصص سكس عربي 2015



معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.remazika.co
الرجوع الى أعلى الصفحة

0 التعليقات:

إرسال تعليق

تغذية

Flag Counter

اعلان

 
مدونه الشطار اونلاين © 2010 | تعريب وتطوير : مدونه عرب توب اونلاين | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates